Tomasz Margol | fotoblog | lomek.ownlog.com
tom



black power!







dla em!





25.08.2008, 23:28 | 83.30.191.49
lomek
w hiszpanii :D też tensknie :*

25.08.2008, 23:18 | 189.92.22.5
Kuki Brazil
Yo Tomus. Gdzie zes zrobil zdjecie tym dzieciakam?? Dobre foty. Napisz do mnie cos czasem bo tensknie

24.08.2008, 10:59 | 83.15.138.34
upsss
to ja chyba dziwna jestem, bo mnie jakoś nie razi ten tytuł.
ot, dwójka fajnych dzieciaków,chyba bracia, ale jakby tytuł brzmiał "brothers power" to by się ludzie pytali czemu nie black...
nie przesadzajmy z tą polityczną poprawnością i polowaniem na czarownice.

a tak w ogóle to ostatnie świetne.

22.08.2008, 13:21 | 83.4.94.234
Gibon

Poczytaj sobie Margi, jaki odniosłeś sukces, u snufa na blogu. Nobilitacja jak cholera. Para roku:D

21.08.2008, 21:47 | 83.30.217.111
em
bachu kocham ;*

21.08.2008, 20:13 | 83.22.108.149
bezcelowa dysputa.
margi fotoblogiem jest i kropka.

21.08.2008, 12:38 | 83.30.18.103
bachu
tytul taki czy sraki, wiadomo ze nikt tu rasista nie jest, wiec po co ta dyskusja?

20.08.2008, 23:43 | 83.30.209.65
snuf
czemu na trzecim masz szumy ?

20.08.2008, 23:12 | 79.139.16.164
keredaiw
trzecie dla mnie spoko+ładne. tytuł fakt, no może troszku dziwny. ;]

20.08.2008, 22:46 | 83.30.214.226
em
;| hahaha

20.08.2008, 22:01 | 83.30.16.28
justynkah
Odwagi życzę tym,co się nie podpisuja ;)
W tym, iż wypada Tomek ma racje.


20.08.2008, 17:37 | 83.28.181.131
lomek
loool, ja nie rozumiem jaki związek ma głupi tytuł, notabene bez jakiegokolwiek podtekstu rasistowskiego, ze skrajnym rasizmem pod postacią apertheidu :|
bez jaj prooosze,
a i podpisać też się wypada

20.08.2008, 15:46 | 83.4.86.171
Barca4Ever
Loki, zgadzam się. A ty Lomek, weż kup sobie książeczke i poczytaj co to jest apartheid.

20.08.2008, 14:57 | 80.51.57.89
Mariusz
black power... ok.

20.08.2008, 14:24 | 83.30.190.240
lomek
ale jakiej empatii w ogóle?
nie podoba się wam? spoko, jakoś to przeżyję :)
ważniejsze dla mnie są zdjęcia i je moglibyście oceniać
a i podpisać też się wypada

20.08.2008, 14:13 | 80.54.168.236
ja
Ty nie powołuj się na empatię tylko się zastanów.. tytuł faktycznie... dyplomatycznie-kiepski.

20.08.2008, 12:59 | 83.30.190.240
lomek
współczuję

20.08.2008, 12:57 | 79.4.96.134
mmm.
Mnie się tytul połączony ze zdjęciami kojarzy z tanią siłą roboczą.

20.08.2008, 12:47 | 83.30.190.240
lomek
dlaczego? fajne dzieci, czarne, to i black power być może

20.08.2008, 12:41 | 77.253.179.198
Loki
Tytuł jest po prostu żenujący. Sorry.

20.08.2008, 12:26 | 83.30.153.5
snuf
tylko 1 w miare.

20.08.2008, 09:51 | 83.30.17.174
justynkah
kochane:)

20.08.2008, 09:32 | 83.30.214.226
em
oj... AAAAAAAA!! dziękuję!! ;*;*;*;*;*;*;*;*

20.08.2008, 04:36 | ownlog.com
p-apier
świetne zdjęcia :)
ten nieśmiały uśmiech na ostatnim - zwala z nóg :)


BACK