Tomasz Margol | fotoblog | lomek.ownlog.com
tom

krak baj najt







24.11.2009, 21:07 | 89.75.143.117
bach
bach mowi ze w krakowie jest dobre :D:D:D:D:D !

^^ ^^ ^^ ^^ !!

19.11.2009, 21:18 | 89.72.31.248
Pstryk
łeee swintuchy sie caluja....

19.11.2009, 20:59 | 77.236.0.201
lomek
ucałuj agatę.
a bach co mowi?

19.11.2009, 20:58 | 89.75.143.117
bach
agata mowi ze super.

18.11.2009, 18:56 | 77.236.0.201
lomek
spoko klodi, zrobie ci zdjecie z prof. stelmachem ;)

18.11.2009, 18:47 | 195.116.125.11
patiz
jest fajnie.

ja tez poproszę krk i to piwo w pięknym psie i hey i camelota i black devile.
ale to dopiero w grudniu, blee.

18.11.2009, 16:35 | 91.150.223.36
Klodi
To wczoraj taka mgla byla ? lo jezuuu , wez kiedys aparat na zajecia hah;)

18.11.2009, 14:53 | 77.237.3.214
bąbel
hahah moje myśli szybsze od laptopa,tak to ujmę

18.11.2009, 10:54 | 77.236.0.201
lomek
my myślisz? ; *

18.11.2009, 10:41 | 77.237.3.214
bąbel
noo też my myślę,że mogłeś tylko 1 zostawiić

:)

17.11.2009, 22:40 | 89.174.11.196
anita
jak ja kocham to miejsce..:)
doobre foty. Z bramą the best of.

17.11.2009, 22:37 | 77.237.3.214
em
;|

17.11.2009, 21:48 | 77.236.0.201
lomek
jebańczuszko

17.11.2009, 21:47 | 77.237.3.214
em
nie wyszło serduszko < 3 :D:D

17.11.2009, 21:46 | 77.236.0.201
lomek
srico

17.11.2009, 21:46 | 77.237.3.214
em
romantico

17.11.2009, 21:44 | 77.236.0.201
lomek
leonardo :*

17.11.2009, 21:43 | 83.22.195.28
di caprio
gołąbki :*

17.11.2009, 21:11 | 77.236.0.202
syrek
pierwsze naj tomaszu, mgła i oczywiście klimat krk!
ej mart, super torba (wiem, że jej nie widać :P)

17.11.2009, 20:53 | 94.251.135.245
snuf
moglbys spokojnie zostawic to 1 i by bylo git. a reszte juz wiesz:P

17.11.2009, 20:38 | 77.236.0.202
martynus
a może to nie jaa? ładne zdjęcia tomku

17.11.2009, 20:02 | 79.163.5.45
aKsamitny robaczeK
Pierwsza fota oblśna...węgi jak możesz?;/


BACK